یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو دی ماه 1401

فروش انواع پایه چراغ خیابانی و پارکی و برج نوری

دکل دوربین گالوانیزه

۳ بازديد

دکل دوربین

دکل دوربین گالوانیزه

امروزه با توجه به افزایش جمعیت در شهر ها تعداد اتومبیل ها نیز افزایش یافته است. به همین دلیل برای کنترل ترافیک، امنیت شهروندان و رعایت قوانین و مقررات دوربین های برای امنیت و ایمنی بیشتر در سطح شهر ها قرار گرفتن این دوربین ها انواع زیادی دارند، مانند دوربین های اسپید دام، بولت، پلاک خوان، تردد شمار و کنترل سرعت از جمله این دوربین ها به شمار می روند. همچنین برای نصب این دوربین ها نیازمند دکل دوربین مدار بسته هستیم. به منظور استفاده درست از این دوربین ها برای ایجاد زاویه مناسب، افزایش برد و میدان دید، و همچنین کاهش دسترسی عمومی نیازمند این دکل ها هستیم. این دوربین های عمدتا دارای پوشش گالوانیزه گرم هستند که با هم در این مطلب به جزئیات آن می پردازیم.

553
 

خصوصیت مهم دکل دوربین

ارتفاع 

برای انتخاب و نصب این دکل نیازمند بررسی  دقیق شرایط آب و هوایی و میدان دید هستیم. ارتفاع این دوربین ها از 2متر شروع می شود و بسته به محیط قرارگیری و سفارش مشتری تا 30متر نیز افزایش پیدا می کند. نکته حائز اهمیت به طور معمول لرزش نوک این دکل ها به طور معمول کمتر از 2سانتیمتر است و این شاخص در بادی با سرعت 100 کیلو متر محاسبه می شود. 

ساختار بدنه دکل دوربین

این سازه ها دارای انواع و مدل های گوناگونی هستند و عوامل زیادی در ساخت و نصب آن ها دخیل است. به عنوان مثال چند جهی بودن، اندازه دهانه دکل ها، ضخامت ورقه آهن بکار برده شده و نوع ساختار دکل  موثر هستند. و همچنین این تنوع در ساختار باعث افزایش مقاومت در این سازه ها نیز می شود به عنوان مثال دکل چند وجهی دارای مقاومت بسیار بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی و ضربات وارده می باشد.

استعلام قیمت برج نوری

۴ بازديد

برج نوری

استعلام قیمت برج نوری

برج نوری در مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. مانند سایت های کارگاهی و ساختمانی، سایت های تعمیر راه آهن و جاده، فرودگاه ها، استادیوم ها، ورودی هتل ها، پارک ها وفضاهای سبز و همچنین در مناطقی که دارای توربین بادی می باشد. بسیاری از از این برج ها با توجه به مکان قرار گیری متریال و ابعاد قیمت برج تغییر پیدا می کند و این عوامل تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن ها دارد مانند ضخامت ورقه ها، نوع پوشش برج نوری، ارتفاع، نوع اتصال همه این عوامل بسیار تاثیرگذار هستند چنانچه قصد تهیه این محصول را دارید جهت مشاوره و استعلام قیمت برج نوری با شماره های درج شده در سایت تماس حاص فرمایید تا خریدی با کیفیت و قیمتی مناسب داشته باشید.
 
553

کاربرد برج نوری

در بسیاری از پروژه ها ساختمانی زمان مشخصی برای تحویل و بهره برداری از سازه ها تعیین می شود. که همین دلیل سبب می شود تا با چالش های انجام عملیات در شب برخورد کنند. اغلب کارگران به دلیل نبود نور کافی مجبوراند در محیط های کم نور و فضای تاریک کار کنند که این امر باعث کاهش ایمنی و مشکلاتی خواهد شد. در بیشتر این پروژها می توان به آسانی از برج های نوری برای بالا بردن کیفیت راندمان کاری استفاده کرد. ارزش این برج ها در شش ماه دوم سال بیشتر می شود.که طول روز بسیار کم است و نیاز بیشتری به نور در سطح شهر حس می شود. این چراغ ها با قرار گرفتن در هر مکانی نور مورد نیاز در زمان نبود نور کافی جبران می کند. از دیگر کاربرد های این برج می توان احتمال رخداد حوادث ناگوار و و فعالیت های جنایی و قانونی را نظیر سرقت را تا حد زیادی در مناطق شهر کاهش می دهد. و همچنین باعث افزایش رضایت در شهروندان برای استفاده از فضاهای سبز در شب نیز می شود.

صادرکننده انواع پایه چراغ

۴ بازديد

 پایه چراغ خیابانی

صادرکننده انواع پایه چراغ

ایران پایه یکی از برزگترین کارخانه های صادرکنندگان تجهیزات نوری مانند برج های نوری و پایه چراغ خیابانی می باشد. که با توجه به دانش، مهارت و استفاده از مهندسین و کارشناسان با تجربه در طراحی و تولید این سازه های نوری دست به فعالیت زده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ایران پایه در تماس باشید.

صادرکننده انواع پایه چراغ
 
 

صادرات پایه چراغ ها به صورت عمده 

کارخانه ایران پایه با استفاده از فناوری روز دنیا دست به تولید انواع محصولات روشنایی زده است و با استفاده از متریال با کیفیت، طرح ها و نقش های گوناگون و زیبا مشتریان زیادی خارج از مرز های ایران به خود اختصاص داده است. و با توجه به این موضوع به یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان تجهیزات نوری در منطقه تبدیل شده است. صادات انواع پایه چراغ ها و برج های نوری به صورت عمده در این کارخانه به فروش می رسد.
پایه چراغ ها عمدتا در جهت روشنایی شهر در مکان هایی مانند خیابان ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، فضاهای باز شهری، کارخانجات، فضاهای صنعتی و پارکینگ های مورد استفاده قرار می گیرند. وجود پایه چراغ عبور و مرور در شب را آسان می کند.
 

خرید برج نوری در قزوین

۴ بازديد

برج نوری

خرید برج نوری در قزوین

مجموعه ایران پایه با سال ها سابقه درخشان و حرفه ای در زمینه تولید انواع برج نوری در ارتفاع متنوع از برترین تولیدکنندگان در منطقه می باشد و آماده همکاری با تمامی ارگان های دولتی و خصوصی در سراسر کشور می باشند شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت خرید خود از طریق شماره های زیر با تیم حرفه ای مجموعه جهان بتن در ارتباط باشید.

برج نوری

یکی از مهم ترین المان های روشنایی شهری که فعالیت درشب را ممکن و ایمن می سازد . تامین روشنایی معابر ، خیابان ها در شب از اهداف تولید و نصب برج نوری می باشد. قابل استفاده در مراکزی که به صورت شبانه روزی کار می کنند، مانند فرودگاه ها ، پارکینگ های ماشین ، بندر گاه ها ، ایستگاه های قطار و … هستند. برای برج های نوری استاندارد دارای پوشش گالوانیزه گرم و یا رنگ های صنعتی مقاوم در برابر نوسانات آب و هوایی می باشد . برج نوری دارای فونداسیون هایی می باشد که پایداری آن ها را سبب می شود که هم به صورت پیش ساخته قابل اجرا می باشد . با توجه به منطقه جغرافیایی اقلیم منطقه مورد نظر و سرعت وزش باد در محل پروژه وجود دارد نوع و ارتفاع برج نوری تعیین می گردد.

قیمت پایه چراغ پارکی در تهران

۴ بازديد

پایه چراغ پارکی 

قیمت پایه چراغ پارکی در تهران

ایران پایه یکی از بهترین تولید کنندگان پایه چراغ پارکی در تهران و با امکان ارسال آسان آن ها به سراسر کشور با مقرون به صرفه ترین قیمت را دارا می باشد. چراغ پارکی با توجه کاربرد آن در طرح ها و رنگ های گوناگونی طراحی و تولید می شوند، برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت همین حالا با کاشناسان مجرب مجموعه ایران پایه در تماس باشید.
553553
 

چراغ پارکی

پایه پارکی چراغ برای تامین روشنایی پارکها و فضای سبز ،و اماکن خصوصی مانند ویلاها و ... استفاده می شود . از پایه چراغ پارکی همانطور که ازنام آنها پیداست در جهت  نور پردازی محیط استفاده می شود و مکان هایی که احتیاج به زیبا سازی بیشتری دارند. از این پایه چراغ های زیبا  در جهت نور پردازی محیط های مانند محوطه و حیاط خانه ها استفاده می نمایند . این پایه چراغ ها نیز به پایه چراغ  پارکی ساده ،پایه چراغ دکوراتیو  و ... تقسیم می شوند . 

برج نوری استادیومی

۵ بازديد

برج نوری 

برج نوری استادیومی

برج نوری استادیومی نوعی برج روشنایی مناسب جهت فضاهای بزرگ مثل استادیوم های ورزشی، اسکله ها ، پارکینگ ها ، ورزشگاه ها و ... است.
 

برج نوری استادیومی جهت تامین روشنایی محوطه های وسیع با استفاده از نصب پروژکتور با شکل های مختلف است. 
برج نوری استادیومی نوعی برج روشنایی مناسب جهت فضاهای بزرگ مثل استادیوم های ورزشی، اسکله ها ، پارکینگ ها ، ورزشگاه ها و ... است. برج نوری استادیومی باعث تأمین نور کافی برای ورزشکاران در محیط ورزشگاه شده و هم چنین می تواند تصاویر دقیق و واضحی را از مسابقه ایجاد کند.
برج روشنایی استادیومی در ارتفاع‌های مختلفی نصب می‌شوند اما ارتفاع معمول آن بین 12 تا 18 متر است.
توجه داشته باشید که تعداد پروژکتورها، توان مصرفی و میزان نوردهی برج‌های نوری با هم متفاوت است پس برای انتخاب برج روشنایی باید به نکاتی از جمله : تعیین ارتفاع، زاویه مناسب، تعداد و نوع پروژکتور، وزن پروژکتور و ... دقت نمود. 
نصب برج نوری استادیومی برای محوطه هایی که در حال حاضر یا آینده دارای موانع زیاد مانند درخت و ... هستند مناسب نمی باشد.

 

برج نوری استادیومی

 

انواع برج نوری استادیومی

برج روشنایی استادیومی از نظر عملکرد به دو دسته سبد متحرک و سبد ثابت تقسیم می شود. 
برج روشنایی استادیومی متحرک: در این نوع برج پروژکتور روی یک سبد متحرک قرار می گیردکه این سبد می تواند پروژکتور را در راستای عمودی جابه جا کند. به دلیل متحرک بودن سبد پروژکتور، عملیات تعمیرات و نگهداری، سرویس و نصب پروژکتورها به‌راحتی امکان‌پذیر است. این نوع برج مناسب استفاده در استادیوم های ورزشی، پارکینگ ها و ورزشگاه ها می باشد. 

برج نوری چند وجهی

۴ بازديد
برج نوری چند وجهی با بهترین کارایی در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد تا به صورت همه جانبه نورپردازی لازم را انجام دهد.
 

برج نوری چند وجهی برای نور پردازی فضای باز کاربرد دارد و از ارتفاع 6متر الی 30متر به صورت کاملا استاندارد طراحی و تولید شده است. از این محصول عمدتا برای نور پردازی فضای باز به صورت دایره ای و همه جانبه استفاده می شود. ابزاری بسیار مفید است در محیط دایره شکل به قطرهای مختلف که کاملا مرتبط به ارتفاع برج و تعداد پروژکتورهای نصب شده روی آن است.

فروش برج های نوری ایران پایه

سیاست مجموعه ایران پایه ارائه محصولات با کمترین ممکن می باشد تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی انواع محصولات را تهیه کنند. از این رو می توانید با تماس با واحد فروش این مجموعه از قیمت فروش برج های نوری اطلاع پیدا کنید.

ساختار برج نوری چند وجهی

ساختار برج نوری چند وجهی به صورت قطعه قطعه در محل به روش هم پوشی به روی هم مونتاژ می شود.
ارتفاع برج بعد از هم پوشانی قطعات برج نوری بدست می آید.
در بالای برج میله برق گیر وجود دارد که برای در امان ماندن از صاعقه و ابرهای باردار و همچنین قرار دادن چراغ چشمک زن برای دیده شدن توسط هواپیماها و هلی کوپتر تعبیه شده است.
برج نوری متحرک دارای بازوهای کنترل تراز و قفل در بالای برج نوری به منظور هدایت ثابت و تراز نگه داشتن و جلوگیری از چرخش سبد می باشد. بر اساس وزن و نوع سبد ها برج نوری متحرک و همچنین چیدمان پروژکتورها گیربکس و سیستم متحرک نصب شده در داخل دکل ها طراحی می گردد. 

 

برج نوری

۴ بازديد

برج نوری

برج نوری یک دکل روشنایی مرتفع است و برای روشنایی محوطه‌های بزرگ مانند پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، میادین، خیابان‌ها، پل‌ها، فرودگاه‌ها، استادیوم‌های ورزشی، محوطه بیمارستان‌ها و کارخانه‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر تامین روشنایی بسیار مناسب، امنیت محیط مورد استفاده در شب را برای شما فراهم می‌کند. این سازه فلزی بلند قامت، غول صنعت نورپردازی صنعتی را با اسامی دیگری مثل: برج نور، برج روشنایی، دکل روشنایی هم می‌شناسند. در زبان انگلیسی، Light Tower و در برخی منابع High Mast lighting معرفی شده است. تمام این نام‌ها به یک محصول اشاره می‌کنند و در عمل هیچ تفاوتی باهم ندارند. ما در ایران پایه انواع برج نوری را طراحی و تولید می نماییم برای خرید برج نوری ارزان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

انواع برج نوری

164603569023711.png

برج نوری ثابت


 

164603569023712.png

برج نوری متحرک


 

خرید برج نوری

دکل روشنایی یا برج نوری به سازه های فلزی دارای ارتفاع زیاد گفته می شود که دارای تعدادی پروژکتور هستند که از توان های مختلفی برخوردار می باشند. از دکل روشنایی به منظور روشنایی محوطه های وسیع استفاده می شود. برج روشنایی یا همان دکل روشنایی به شکل چند وجهی می باشند. برای روکش در ورق فلزی از پوشش روی استفاده شده است. برای ساختن یک دکل روشنایی ابتدا نیاز است اطلاعاتی همچون محل جغرافیایی نصب، میزان باد در منطقه، بررسی زلزله خیزی منطقه و ارتفاع برج روشنایی جمع آوری و سپس به بخش طراحی ارائه داده شود. برج های روشنایی به طور معمول در قطعات 6 متری با فاصله های معین از دهانه بالا و پایین قطعات تعیین می شود. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که تعداد قطعات برج و ابعاد دقیق هرکدام از برج ها تعیین شود تا بتواند وزن سازه ها را بهتر تحمل کند و در تکان ها از خود مقاومت نشان دهد. 

پایه چراغ خیابانی

۴ بازديد

پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ های خیابانی را در انواع مختلف آن ها از جمله پایه چراغ های چند وجهی و لوله ای تولید می نمایند و این کار را دقیقا بر اساس نوع تقاضای مصرف کننده و با توجه به طراحی که معابر شهری دارا می باشند و همچنین بزرگراه ها در ارتفاعاتی همچون 3 متر الی 18 متر تولید می نمایند. برای خرید انواع پایه چراغ خیابانی با ما در ایران پایه تماس حاصل نمایید.

 

مشخصات پایه چراغ خیابانی

طرحی که لوله آن ها دارا می باشد همچنین فاصله میان پایه ها با استفاده از نرم افزارهای ویژه ای محاسبه می شود.
در عین حال پوششی که بر روی پایه چراغ در نظر می گیرند نیز با توجه به نوع آب و هوای منطقه و همچنین دوام و ماندگاری که آن پایه چراغ دارد، مشخص می شود.
جهت روشن سازی خیابان ها و همینطور بزرگراه ها، استفاده از پایه چراغ خیابانی می تواند به عنوان بهترین گزینه تلقی شود.
این نوع از پایه چراغ ها تنها برای روشن کردن محیط هایی به کار برده می شود که از طول زیادتری برخوردار هستند.
توجه نمایید که هرچه ارتفاع لوله های پایه چراغ بیشتر باشد، نوع لوله های به کار برده شده نیز باید قوی تر باشد و دیگر این که خود مشتری هم می تواند نوع و جنس پایه های چراغ روشنایی را مشخص نماید.

پایه چراغ

۴ بازديد

پایه چراغ

در صورتی که دقت داشته باشید، متوجه می شوید که زیباسازی خیابان ها و همچنین پارک ها و محل های تفریح در شهر، منوط به ایجاد روشنایی مناسب در آن ها می باشد. پایه چراغ روشنایی می تواند جوی نشاط آور را همراه با روشنایی مناسب به وجود آورد که در رفت و آمد افراد سهولت ایجاد گردد و از همه این موارد مهم تر نیز، امنیت لازم برقرار شود.ما در ایران پایه انواع پایه چراغ را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می نماییم برای خرید انواع پایه چراغ با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.