یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو بهمن ماه 1401

فروش انواع پایه چراغ خیابانی و پارکی و برج نوری

صادر کننده پایه چراغ خیابانی

۵ بازديد

پایه چراغ  خیابانی
صادر کننده پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ  خیابانی یکی از مهم ترین ابزار و سازه های روشنایی شهری جهت نور پردازی و همچنین افزایش سطح ایمنی در شهر ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول عمدتا در مناطق حساسی چون خیابان ها، اتوبان ها، بزرگراه ها و .... جهت نور پردازی و افزایش امنیت در مناطق درون و برون شهری مورد استفاده قرار می گیرد. این چراغ ها دارای انواع دیگری نیز می باشد که برای معابر کوچک تر و پارک ها بسیار کاربردی می باشد. برای تهیه این چراغ ها به نکته های زیادی توجه کرد که در این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم نکته اول تعیین مشخصات فنی دقیق مانند ضخامت ورق، نوع چراغ ها، نوع فونداسیون، نوع پوشش، دهانه بالایی و پایینی همه از نکانت مهم فنی درتهیه این این چراغ ها می باشند. نکته دیگر می توان به رعایت جنبه های فیزیولوژی محیطی مانند تاثیر عوامل مثل روشنایی، صدا، رطوبت، گرما، سرما و .... بر فیزیولوژی بدن انسان اشاره نمود. ایران پایه یکی از بزرگ ترین و حرفه ای ترین صادرکننده های انواع تجهیزات نوری شهری می باشند، چنانچه قصد تهیه این محصولات را دارید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

قیمت پایه چراغ پارکی فلزی

۵ بازديد

پایه چراغ پارکی
قیمت پایه چراغ پارکی فلزی

خرید پایه چراغ پارکی فلزی دارای ویژگی های بسیاری مانند بدنه بسیار قوی و محکم نسبت به مدل های مشابه و همچنین از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. به منظور افزایش طول عمر محصول قبل از رنگ آمیزی، بدنه آن را باید با ضد زنگ رنگ آمیزی کرد، سپس بر روی آن از رنگ اصلی الکترواستاتیک درجه یک رنگ آمیزی نمود. این پایه چراغ ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورت برخورد جسم تیز به آن هیچ آسیبی نبیند. می توان این پایه ها را در دو رنگ سفید و مشکی تولید نمود. قطر لوله نگهداری این پایه ها از سایز استانداری بر خوردار است ب گونه ای که تمامی مدل های چراغ باغی، حیاطی و پارکی سرلوله می خورند ویژگی آخر این پایه چراغ ها با توجه به مقاومت بالایی این محصول امکان نصب آن در محوطه فضای سبز به عنوان چراغ چمنی وجود دارد. در این سازه ها به دلیل تنوع و طرح متریال ساختشان دارای قیمتی ثابت نیستند به همین منظور برای دریافت اطلاعات فنی و استعلام قیمت دقیق محصولات با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی دکل دوربین

۶ بازديد
دکل دوربین مدار بسته دارای مشخصات فنی مخصوص به خود مانند نوع پوشش دکل دوربین، نوع بدنه سازه و ... می باشد که با توجه به مکان قرارگیری و شرایط آب و هوایی باید دارای مشخصات مربوط به خود باشند.
 

دکل دوربین مدار بسته دارای مشخصات فنی مخصوص به خود مانند نوع پوشش دکل دوربین، نوع بدنه سازه و ... می باشد که با توجه به مکان قرارگیری و شرایط آب و هوایی باید دارای مشخصات مربوط به خود باشند به عنوان مثال با قرارگیری این سازه ها در مناطق شمالی ایران باید از پوشش گالوانیزه گرم برای این سازه ها استفاده نمود به دلیل اینکه رطوبت باعث زنگ زدگی و خوردگی فولاد می شود با پوششی مانند گالونیزه گرم می توان عمر این سازه ها را از 50 تا 80 سال افزایش داد. ان سازه ها در دو نوع بدنه مانند لوله ای و چندوجهی بسته به جغرافیای نصب پایه شرایط اقلیمی و آب و هوای منقطه نصب تولید و در بازار عرضه می شوند.  پایه دوبین ها عمدا به سه روش با توجه به درخواست مشتری انجام می پذیرد. که عمدا مدل اتصال اورلپ یکی از بهترین نوع اتصال این سازه ها می باشد.

فروش پایه چراغ پارکی

۷ بازديد

پایه چراغ پارکی

 فروش پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی عموما به دلیل قرارگیری در محیط باز باید از متریالی مقاوم در ساختشان استفاده شود. این سازه ها را عمدتا از فولاد تهیه می کنند، این پایه چراغ ها دارای انواع گوناگونی هستند که با توجه به کاربردشان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این سازه ها عمدتا در هر محیطی از شهر و همچنین در فضاهای خصوصی مانند حیاط و محوطه های ویلا ها و ..... نیز دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد. این چراغ ها نه تنها در محیط باعث نور پردازی و زیبا سازی محیط می شوند، بلکه در زمان نبود نور از برخورد شهروندان با وسیله های داخل پارک جلوگیری می کنند و همچنن تا حد زیادی جرم و جنایت را در محیط های شهری کاهش می دهند. فروش این سازه ها در بهترین کیفیت موجود توسط ایران پایه صورت پذیر می باشد. چنانچه قصد تهیه انواع تجهیزات نوری شهری و همچنین چراغ پارکی را دارید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت برج نوری 12 متری

۳ بازديد

برج نوری
قیمت برج نوری 12 متری

برج نوری 12 متری از نمونه های بسیار پرفروش و کاربردی که در جهت روشنایی معابر و خیابان ها و همچنین بزرگراه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این سازه ها عمدتا دارای پوشش گالوانیزه گرم جهت افزایش طول عمر سازه در هر شرایط آب و هوایی می باشند. این سازه ها نیز دارای موتور گیربکس نیز هستند نوع پروژکتور به کار رفته در این سازه ها متغیر می باشند. توان و پخش نور این پروژکتور ها بسیار بالا می باشند. برج های نوری یک سازه بلند  مرتفع و چند ضلعی می باشند که عمدتا برای روشنایی محوطه های بزرگ و گسترده به کار می روند. برج نوری 12 متری یک سازه چند وجهی بین 6 الی 16 ضلع می باشد. برج نوری یا دکل روشنایی برای روشن نمودن مکان و محوطه های که دارای ناهمواری و غیر قابل دسترسی هستند و همچنین دارای آب و هوای نامطلوب می باشند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. برای استعلام دقیق برج های نوری با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشخصات برج نوری 9 متری

۵ بازديد

برج نوری

مشخصات برج نوری 9 متری

برج نوری 9 متری  از پر استفاده ترین برج های نوری درون و برون شهری می باشد، که به دو صورت گیربکس برقی و گیربکس دستی بر اساس کاربرد و محل قرارگیری مورد استفاده قرار می گیرد. کاربر این سازه ها بیشتر در محوطه هایی مانند پارک ها، تالارها، سوله ها به طور کلی مکان های که نیاز به پخش نوری کمتری دارند، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع برج نوری در حالت برقی قابلیت نصب 6 تا 16 پروژکتور را دارند ولی به صورت دستی تعداد کمتری یعنی 4 تا 6 عدد پروژکتور 400 وات کم مصرف مانند COB و SMD  را می توان بر روی آن ها نصب نمود. چنانچه قصد تهیه برج نوری 9 متری را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های برج نوری 9 متری

این برج های نوری با ارتفاعی که دارند دارای قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی هستند که باهم به چند نمونه از آنها می پردازیم 
  • دارای قابلیت استفاده به دو صورت دستی و برقی
  • دارای تابلو برق و گیربکس
  • بسیار مقرون به صرفه
  • دارای سبد ثابت و متحرک
  • مجهز به چراغ چشمک زن 
  • زاویه نور قابل تنظیم 
  • دارای میله برق گیر جهت حفاظت از صاعقه و ابرهای باردار
  • دارای متراژ و ارتفاع حداکثری 9 متری

تولید کننده برج نوری 6 متری

۶ بازديد

برج نوری

تولید کننده برج نوری 6 متری 

برج نوری یا دکل روشنایی سازه های مرتفعی هستند، این سازه ها عمدتا در اماکن پر رفت آمد که نیاز به نور پردازی گسترده دارند مورد استفاده قرار می گیرند. این برج ها با توجه به مکان قرارگیری و متریال مصرفی دارای قیمت های متنوعی می باشند به عنوان مثال برند و مارک های تولیدی قطعات، جنس و کیفیت ورق هی بکار رفته، ضخامت ورق ها، تلسکوپی و یا متحرک بودن برج های نوری، هد ثابت یا متحرک بودن آن ها، نوع و تعداد پروژکتور های به کار رفته در برج های نوری و میزان روشنایی عوامل بسیار مهمی در این تولید این سازه ها می باشند. ایران پایه یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان برج نوری  6 متری می باشد برای تهیه برج نوری و محصولات مشابه با بالاترین کیفیت در تولید و همچنین نازلترین قیمت های موجود در منطقه اقدام نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خریدی آسان حرفه ای با مشاورین مجموعه ایران پایه در ارتباط باشید.

سرویس و نگهداری برج نوری

سرویس و نگهداری برج های نوری شامل تعمیر و پروژکتورها، تابلو برق، گیربکس ها و نصب پروزکتور های مجدد و همچنین نظافت موارد یاد شده در فواصل مشخص باید انجام شود. تا به عمر برج نوری افزوده شود. برای تسهیل سرویس و نگهداری برج های نوری از هد های متحرک استفاه می شود تا به راحتی و در سطح زمین این فعالیت ها انجام پذیرد. در غیر این صورت از نردبان خود سازه برای رسیدن به هد استفاده می شود تا سرویس کاران برج نوری توسط این نردبان به راحتی به هد برج دسترسی پیدا کنند. برای کسب اطلاعات فنی بیشتر در رابطه با این محصولات با مشاوران فنی تیم ایران پایه در تماس باشید

قیمت پایه پرچم لوله ای

۳ بازديد

پایه پرچم
 
قیمت پایه پرچم لوله ای

پایه پرچم ها یا دکل پرچم از سازه  و المان های مهم در زیبا سازی شهری هستند، پایه پرچم ها دارای دو نوع می باشند دسته اول پایه پرچم لوله ای است که به راحتی می توانید آن ها در سطح شهر رویت کنید. نوع دیگر این پایه پرچم ها تکی یا منوپل ها یا پایه چند وجهی که در میادین نظامی، پایانه های مرزی و مناطق مرتفع شهری نصب و راه اندازی می شود قیمت این پایه ها به عوامل متعددی بستگی دارد مانند ارتفاع، نوع پوشش و چند وجهی و لوله ای بودن سازه  چنانچه قصد تهیه پایه پرچم ها را دارید با شماره های جهت ارتباط با تیم فروش مجموعه ایران و همچنین استعلام دقیق قیمت این پایه پرچم ها تماس حاصل فرمایید.

انواع دکل پرچم

پایه پرچم لوله ای همانطور که از نام آن پیداست این نوع پایه پرچم از چند لوله ای مجزا معمولا 6 متری تولید می شوند به با فشار به داخل یک دیگر فرو رفته و توسط دستگاه جوش به داخل هم قفل می شوند. این دکل ها عمدتا در ارتفاع پایین تر طراحی تولید و در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرند. این دکل ها در مناطق زیادی مانند پل ها، کارخانجات، فرودگاه ها، فروشگاه ها، پایانه های مرزی، زیبا سازی شهری، پایگاه های نظامی دارای کاربرد زیادی می باشند

قیمت پایه دوربین مدار بسته

۳ بازديد

دکل دوربین
قیمت پایه دوربین مدار بسته

همانطور که می دانید این دکل دوربین ها در انواع مختلفی تولید می شوند. باید در نظر داشت که این دوربین ها با توجه به استاندارد ها و تکنولوژی روز دنیا تولید و عرضه شوند و سپس باید به روی بستر سازی سیستم که شامل کنده کاری، مسیر کشی و لوله گذاری برای عبور کابل ها نیز انجام شود. برای طراحی این دکل ها با استفاده نرم افزار های تخصصی و توسط مهندسین مربوط انجام می گیرد همچنین از دیگر عوامل مهم سایر تجهیزات مانند بستر های ارتباطی، برق گیری و غیره نیز انجام می پذیرد. دکل ها و دوربین ها در شهر ها یکی از مهم ترینن تجهیزات نظارتی می باشند. در ساخت و قیمت گذاری این سازه ها عوامل زیادی تاثیرگذار هستند. که در این مقاله به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم
  • تعیین نوع دوربین با توجه به موقعیت و اهداف نظارت تصویری
  • تعیین نوع پوشش و رنگ متناسب با اقلیم جغرافیای مورد نظر
  • تعیین مکان نصب و نحوه ی اجرای دکل دوربین
  • تعیین بررسی بودجه مورد نظر
  • مشخص نمودن الگوی ظاهری و نوع نمای دکل با توجه به موقعیت بومی محل اجرا

مدل مختلف دکل های دوربین مدار بسته 

دوربین های مدار بسته داری انواع گوناگونی می باشند مانند

دکل لوله ای

این دکل جزء دکل های مقاوم هستند در برابر شرایط محیطی مانند باد های شدید و بارش برف باران بسیار مقاوم می باشند. جنس این دکل ها عمدتا از پوشش گالوانیزه گرم می باشد، به همین دلیل در برابر ضربه، خراش، سایدگی، اکسیداسیون و رطوبت مقاوم سازی شده اند. به همین دلیل در برابر هر شرایط جوی و محیطی دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند. شکل ظاهری این دکل ها مانند T و L  می باشد و می توان این سازه ها را تا 10متر نیز تولید و عرضه نمود.

قیمت برج نوری در 1401

۷ بازديد

برج نوری

قیمت برج نوری در 1401

برج نوری یا دکل روشنایی ، یک سازه فلزی چند وجهی و دارای ارتفاع زیاد می باشد. که برای نورپردازی محوطه های بزرگ به کار می رود. ارتفاع برج نوری بسته به نوع کاربرد آن تا حداکثر ۳۰ متر هم تولید می شود. برج نوری یک سازه چند وجهی می باشد. برج نوری برای روشنایی و نورپردازی امکان و محوطه های ناهموار و غیر قابل دسترس که شرایط آب و هوایی نا مساعدی قرار دارند هم به کار می رود. برج های نوری عمدتا برای دریافت نور مناسب فضاهای وسیع به کار می رود. قیمت برج نوری عمدتا مشخص نیست چون در قیمت گذاری این سازه ها از متریالی متنوع و در ارتفاع های گوناگونی تولید و در دسترس عموم قرار می گیرد چنانچه قصد تهیه این محصولات را دارید برای استعلام دقیق قیمت 1401 با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کاربرد برج نوری

این برج های نوری در پالایشگاه ها، پارکینگ های رو باز و بزرگ، محوطه بیرونی فرودگاه ها، پارک های جنگلی، استادیم ها، پادگان ها و سایتهای صنعتی و نظامی از جمله مکان هایی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این برج نوری عمدتا در بیشتر پروژه های طولانی مدت و در حال اجرا اهمیت پیدا می کنند. برای انجام این پروژه های نیازمند به کار چند شیفت شبانه روزی نیاز هستند و طبیعتا برای کار در شب به هوشیاری کامل و نور مناسب نیاز داریم. برج نوری برای روشنایی محوطه های پروژه ای بسیار کاربردی است و کارگران می توانند به راحتی در نبود نور از این برج های نوری استفاده کنند برای ثبت سفارش محصول با کارشناسان فنی مجموعه ایران پایه تماس حاصل فرمایید.