شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

برج نوری چند وجهی

فروش انواع پایه چراغ خیابانی و پارکی و برج نوری

برج نوری چند وجهی

۵ بازديد
برج نوری چند وجهی با بهترین کارایی در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد تا به صورت همه جانبه نورپردازی لازم را انجام دهد.
 

برج نوری چند وجهی برای نور پردازی فضای باز کاربرد دارد و از ارتفاع 6متر الی 30متر به صورت کاملا استاندارد طراحی و تولید شده است. از این محصول عمدتا برای نور پردازی فضای باز به صورت دایره ای و همه جانبه استفاده می شود. ابزاری بسیار مفید است در محیط دایره شکل به قطرهای مختلف که کاملا مرتبط به ارتفاع برج و تعداد پروژکتورهای نصب شده روی آن است.

فروش برج های نوری ایران پایه

سیاست مجموعه ایران پایه ارائه محصولات با کمترین ممکن می باشد تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی انواع محصولات را تهیه کنند. از این رو می توانید با تماس با واحد فروش این مجموعه از قیمت فروش برج های نوری اطلاع پیدا کنید.

ساختار برج نوری چند وجهی

ساختار برج نوری چند وجهی به صورت قطعه قطعه در محل به روش هم پوشی به روی هم مونتاژ می شود.
ارتفاع برج بعد از هم پوشانی قطعات برج نوری بدست می آید.
در بالای برج میله برق گیر وجود دارد که برای در امان ماندن از صاعقه و ابرهای باردار و همچنین قرار دادن چراغ چشمک زن برای دیده شدن توسط هواپیماها و هلی کوپتر تعبیه شده است.
برج نوری متحرک دارای بازوهای کنترل تراز و قفل در بالای برج نوری به منظور هدایت ثابت و تراز نگه داشتن و جلوگیری از چرخش سبد می باشد. بر اساس وزن و نوع سبد ها برج نوری متحرک و همچنین چیدمان پروژکتورها گیربکس و سیستم متحرک نصب شده در داخل دکل ها طراحی می گردد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.