چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

دکل دوربین گالوانیزه

فروش انواع پایه چراغ خیابانی و پارکی و برج نوری

دکل دوربین گالوانیزه

۴ بازديد

دکل دوربین

دکل دوربین گالوانیزه

امروزه با توجه به افزایش جمعیت در شهر ها تعداد اتومبیل ها نیز افزایش یافته است. به همین دلیل برای کنترل ترافیک، امنیت شهروندان و رعایت قوانین و مقررات دوربین های برای امنیت و ایمنی بیشتر در سطح شهر ها قرار گرفتن این دوربین ها انواع زیادی دارند، مانند دوربین های اسپید دام، بولت، پلاک خوان، تردد شمار و کنترل سرعت از جمله این دوربین ها به شمار می روند. همچنین برای نصب این دوربین ها نیازمند دکل دوربین مدار بسته هستیم. به منظور استفاده درست از این دوربین ها برای ایجاد زاویه مناسب، افزایش برد و میدان دید، و همچنین کاهش دسترسی عمومی نیازمند این دکل ها هستیم. این دوربین های عمدتا دارای پوشش گالوانیزه گرم هستند که با هم در این مطلب به جزئیات آن می پردازیم.

553
 

خصوصیت مهم دکل دوربین

ارتفاع 

برای انتخاب و نصب این دکل نیازمند بررسی  دقیق شرایط آب و هوایی و میدان دید هستیم. ارتفاع این دوربین ها از 2متر شروع می شود و بسته به محیط قرارگیری و سفارش مشتری تا 30متر نیز افزایش پیدا می کند. نکته حائز اهمیت به طور معمول لرزش نوک این دکل ها به طور معمول کمتر از 2سانتیمتر است و این شاخص در بادی با سرعت 100 کیلو متر محاسبه می شود. 

ساختار بدنه دکل دوربین

این سازه ها دارای انواع و مدل های گوناگونی هستند و عوامل زیادی در ساخت و نصب آن ها دخیل است. به عنوان مثال چند جهی بودن، اندازه دهانه دکل ها، ضخامت ورقه آهن بکار برده شده و نوع ساختار دکل  موثر هستند. و همچنین این تنوع در ساختار باعث افزایش مقاومت در این سازه ها نیز می شود به عنوان مثال دکل چند وجهی دارای مقاومت بسیار بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی و ضربات وارده می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.