یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

فونداسیون پایه چراغ پارکی

فروش انواع پایه چراغ خیابانی و پارکی و برج نوری

فونداسیون پایه چراغ پارکی

۵ بازديد

 پایه چراغ پارکی

فونداسیون پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی معمولا در بزرگراه ها و خیابان ها، مراکز خرید و پارکینگ ها، جاده های اصلی و جاده های فرعی، مناطق مسکونی، صنعتی و تفریحی کاربرد بسیار زیادی دارند.
 

فونداسیون پایه چراغ پارکی یکی از مهم ترین بخش های یک پایه می باشد. که قسمت عظم وزن و فشار وارد شده از پایه روشنایی را به زمین منتقل می کند. در واقع می توان گفت هر پایه چراغ پارکی به فونداسیون منحصر به فرد و خاصی نیازمند است که در نکته حائز اهمیت نوع فونداسیون از نظر ابعاد و کیفیت آن به استحکام خاک منطقه مربوطه و میزان سستی و نرمی خاک و بادخیز بودن منطقه تولید و عرضه می گردد. پایه چراغ های پارکی که زیر نظر کارشناسان مربوطه با رعایت تمامی پروتکل ها و جزئیات و محاسبات انجام شده، فونداسیون آماده پایه چراغ پارکی طراحی تولید و در بازار عرضه می شود

کیفیت فونداسیون آماده پایه چراغ خیابانی

این پایه چراغ ها معمولا در بزرگراه ها و خیابان ها، مراکز خرید و پارکینگ ها، جاده های اصلی و جاده های فرعی، مناطق مسکونی، صنعتی و تفریحی کاربرد بسیار زیادی دارند. و به همین دلیل نیازمند یک فونداسیون درجه یک برای مقاومت بیشتر در هر شرایطی هستند. با توجه به کاربرد بسیار از این نوع فونداسیون در طراحی و تولید آن بایستی از بهترین کیفیت و متریال استفاده کرد. و همانطورکه می دانید فونداسیون پایه چراغ ها باید از استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشند. تا بتوانند قدرت ایستایی که مورد نیاز پایه است در طولانی مدت را مهیا کنند در طراحی و تولید این فونداسیون ها  از عیار بتن ۴۰۰ کیلوگرم در متر مکعب استفاده می کنند این فونداسیون پایه چراغ خیابانی، فونداسیونی می باشد، دارای پروتکل های استاندارد و محیط کنترل شده توسط حرفه ای ترین و متخصص ترین کارشناسان طراحی، تولید و عرضه می گردند. قابلیت جا به جایی فونداسیون پیش ساخته از جمله مزیت های این فونداسیون آماده می باشد. و بیشتر برای مواقعی که نیاز به جا به جایی پایه چراغ باشد از این فونداسیون ها استفاده می شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.